onsdag 25. juli 2012

Vi har tilbragt tre netter ved stupebrettet på Ærø, noe som er rekord på denne turen. Storpia spurte om vi ikke kunne være der mangemangemange netter. Det var stor stas å få kose mye med tante, onkel og søskenbarn. For oss voksne har det også vært godt, vi roet ned og nøt hjelp med de små.

I går kveld hadde vi barnevakt for første gang på lenge, så da bars det inn til Kragerø for å proviantere. Vi fikk låne en liten motorbåt med stor motor, og det var ikke noe for meg. Det gikk alt for fort! Takke meg til toget vårt som går og går. Men vi hadde en koselig kveld bare vi to, selv om vi var tilbake til leggetid.

Vi tok med oss gu'mor fra Ærø når vi dro derifra utpå dagen i dag. Takker for gjestfriheten der, og for koselige stunder sammen.


På veien inn til Kragerø gjorde jeg klar alt som skulle av båten når vi klappet til kai. Jeg og jentene var så heldige å få skyss til Sandefjord for å besøke Gommo. Nå må jeg benytte anledningen til å få kjørt noen maskiner med klær. Hvis noen lurer på hvor mye skittenklær en småbarnsfamilie på fire, med prosjektilgulpende baby og klumsete mor produserer på fire uker, så er det sånn cirka så mye:


Det var også i dag vanskelig å finne et sted å legge til i Kragerø. Skippern fant til slutt en plass som ikke var så utsatt for vinden. Han gikk og hentet bilen, mens vi damene koste oss på badeplassen som var ordnet i havna.



Turen gikk så til Sandefjord hvor vi ble hentet. Stor gjensynsglede! Vi er nå alle trygt innlosjert hos Gommo, mens Skippern passer skuta i Kragerø. I natt skal jeg sove i en seng som ikke beveger seg, og drømme om bølger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar